ANALYSIS OF THE SOLUTION OF MATHEMATICAL TASKS AND THEIR PRACTICAL PURPOSE



It is known that a large number of pupils find it difficult to study mathematical theoretical material. In the high school mathematical manual of public school, the rules of writing algorithms for solving tasks are discussed, but the material here is small and is not hardened by practical examples.
Besides the mathematical textbooks of the public school, the basic and secondary level students should use auxiliary literature and internet mathematical space: e-books, mathematical editors, encyclopedias, algorithms, audio-video applications, etc.
The Internet allows the student to get new information, knowledge, get acquainted with different topics, tasks, solutions and skills.
In recent years, general public schools of Georgia have been well equipped with the technical resources that are expanding every day. Computer resources require new approaches. Integrated lessons are a new direction in schools that require different subjects to be integrated with information technologies. For example: mathematics and information technologies, physics and information technologies, etc. Sh.


АНАЛИЗ РЕШЕНИЯ МАТЕМАТИЧЕСКИХ ЗАДАЧ И ИХ ПРАКТИЧЕСКОЕ НАЗНАЧЕНИЕ


Известно, что большому количеству учеников трудно изучать математический теоретический материал. В математическом руководстве средней школы для государственных школ обсуждаются правила написания алгоритмов для решения задач, но материал здесь невелик и не подкреплен практическими примерами.
Помимо математических учебников государственной школы, учащиеся начальных и средних школ должны использовать вспомогательную литературу и математическое пространство Интернета: электронные книги, математические редакторы, энциклопедии, алгоритмы, аудио-видео приложения и т. Д.
Интернет позволяет студенту получать новую информацию, знания, знакомиться с различными темами, задачами, решениями и навыками.
В последние годы общеобразовательные государственные школы Грузии были хорошо оснащены техническими ресурсами, которые расширяются с каждым днем. Компьютерные ресурсы требуют новых подходов. Интегрированные уроки - это новое направление в школах, которое требует интеграции различных предметов с информационными технологиями. Например: математика и информационные технологии, физика и информационные технологии и т. Д. Шиллинг


მათემატიკის ამოცანების ამოხსნის ანალიზი და მათი პრაქტიკული დანიშნულება


ცნობილია, რომ მოსწავლეთა დიდ ნაწილს უჭირს მათემატიკის თეორიული მასალის სწავლა. საჯარო სკოლის მაღალი კლასების მათემატიკის სახელმძღვანელოში განხილულია ამოცანების ამოხსნის ალგორითმის ჩაწერის წესები, მაგრამ აქ მასალა მცირეა და არ არის გამაგრებული პრაქტიკული მაგალითებით.
საჯარო სკოლის საბაზო და საშუალო საფეხურის კლასის მოსწავლეებმა მათემატიკის სახელმძღვანელოს გარდა უნდა გამოიყენონ დამხმარე ლიტერატურა და ინტერნეტ მათემატიკური სივრცე: ელ–წიგნები, მათემატიკური რედაქტორები, ენციკლოპედიები, ალგორითმები, აუდი–ვიდეო პროგრამები და სხვ.
ინტერნეტი კი საშუალებას იძლევა მოსწავლემ, მშობლებისა და მასწავლებლის დახმარების გარეშე დამოუკიდებლად მიიღოს ახალი ინფორმაცია, ცოდნა, გაეცნოს სხვადსხვა თემებს, ამოცანებს, მათი ამოხსნები და განივითაროს უნარები.
ბოლო წლებში საქართველოს ზოგადსაგანმანათლებლო საჯარო სკოლები საკმაოდ კარგად აღიჭურვა ტექნიკური რესურსით, რომელიც ყოველდღიურად ფართოვდება. კომპიუტერული რესურსი მოითხოვს ახალი მიდგომების დანერგვას. ინტეგრირებული გაკვეთილები სკოლებში ახალი მიმართულებაა, რომელიც მოითხოვს სხვადასხვა საგნების გაერთიანებას ინფორმაციულ ტექნოლოგიებთან. მაგალითად: მათემატიკა და ინფორმაციული ტექნოლოგიები, ფიზიკა და ინფორმაციული ტექნოლოგიები და ა. შ.