E-LEARNING– NEW POSSIBILITY FOR TEACHING AND LEARNING AT CONSERVATOIRES, MUSIC ACADEMIES (STATING OF THE PROBLEM)


The e-learning methodology is one of the key issues in Modern Educational environment. Nordic, European as well as Baltic High Music Educational Institutions are interested in the process of implementation of the innovative technologies in the study process in order to ensure very fast and stable broadband connectivity. This approach was defined by the advanced technological possibilities of our time.
It should be mentioned that the process has been started actively in Nordic countries in the direction of e-portfolio. In the present article I will examine importance of e-learning methodology, the network based teaching methodology and importance of the new technologies in the study process will be discussed in the present article; consequently the attention will be drawn to:
- challenges, strong and week sides of the e-learning for the perfoming specialties
- benefits of the distance learning for the group based tuition
- e-learning as a system
- e-learning as a method



E-LEARNING– НОВЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ ДЛЯ ВУЗОВ


Методология электронного обучения - один из ключевых вопросов в современной Образовательной среде.
Нужно упомянуть, что процесс был запущен активно в скандинавских странах в направлении e-portfolio. В данной статье я исследую важность методологии электронного обучения, методику преподавания; следовательно внимание будет привлечено к:
- сильные и недельные стороны e-learning в процессе обучения
- преимущества дистанционного обучения
- e-learning как система
- e-learning обучение как метод


E-learning - ახალი შესაძლებლობა თანამედროვე მუსიკის აკადემიებისთვის (საკითხის დასმისთვის)


უმაღლესი სამუსიკო და სახელოვნებო განათლების კერებში აქტიურად მუშაობენ ახალი e-learning მეთოდოლოგიის დანერგვაზე. ინტერესი ერთნაირად დიდია როგორც ევროპულ ისე სკანდინავიის და ბალტიისპირეთის მუსიკის აკადემიების მხრიდან. საკითხისადმი ამგვარი დამოკიდებულება დიდწილად დრომ განაპირობა; ერთ-ერთი მთავარი კითხვა რომელიც ისმის განათლების მართვის, სწავლების მეთოდოლოგიის სპეციალისტებისგან შემდეგში მდგომარეობს: როგორი იქნება განათლების მიღების, სწავლებისა და სწავლის ფორმები მომავალში? ზემოთ ჩამოთვლილ ქვეყნებში, განსაკუთრებით სკანდინავიასა და ბალტიისპრიეთში უკვე გვხვდება წარმატებული მაგალითები დისტანციური სწავლებისა და E-portfolio მეთოდოლოგიის მიმართულებით. საქართველოში დისტანციური სწავლების მეთოდოლოგიის კუთხით თითო-ოროლა პროექტია განხორციელბული ევროკავშირის დაფინანსებით ისიც საუნივერსიტეტო სფეროში, სახელოვნებო სფეროში ამ საკითზე მსჯელობა ჯერ არ დაწყებულა.
შესაბამისად წინამდებარე სტატიის ფარგლებში საკითხის დასმით შემოვიფარგლები და ყურადღებას გავამხვილებ e-learning მეთოდოლოგიის მნიშვნელობაზე, არსზე, შესაძლებლობებზე და თვისებურებებზე