В системе образования физика логически занимает место исходя из значения физики, как науки технической, естественнонаучной и философской. В курсе современного среднего образования физика представлена как одна из значительных дисциплин. Она несет учебно-воспитательную функцию, как в научном, так в мировоззренческом аспекте.
Следует отметить, что в показе этапов развития научного мировоззрения c точки зрения физики, значительную роль выполняют лекции-семинары. Особенно мультимедиа технологии дают возможность более эффективно проводить учебный процесс. На этом этапе учитель должен максимально поддержать дискуссию, критический анализ.
Обобщающие уроки некоторых тем, могут быть представлены мультимедийными лекция-семинарами. Этим, мы показываем ученикам и акцентируем их внимание и представление о том что всякие знания наследственны.
განათლების სისტემაში ფიზიკის ადგილი ლოგიკურად გამომდინარეობს ფიზიკის მეცნიერების ტექნიკური, ზოგადსაბუნებისმეტყველო და ფილოსოფიური მნიშვნელობიდან. თანამედროვე განათლების საბაზო-საშუალო კურსში ფიზიკა წარმოდგენილია როგორც ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი საგანი. მას დიდი სასწავლო აღმზრდელობითი ფუნქცია აქვს როგორც მეცნიერული, ასევე მსოფლმხედველობრივი ასპექტით.ნიშანდობლივია და აღსანიშნავი, რომ მეცნიერული მსოფლმხედველობის განვითარების ეტაპების ჩვენება ფიზიკის ლექცია-სემინარებში მნიშვნელოვან როლს ასრულებს. განსაკუთრებით კი მულტიმედიური ტექნოლოგიები საშუალებას გვაძლევენ ანიმაციური სურათების ჩვენებით ეფექტურად წარიმართოს საგაკვეთილო პროცესი. ამ ეტაპზე პედაგოგმა მაქსიმალურად უნდა შეუწყოს ხელი დისკუსიას, კრიტიკულ ანალიზსს.
წინამდებარე ექსკურსი იმითაა განპირობებული, რომ ფიზიკის ზოგიერთი თავის შემაჯამებელი გაკვეთილები შეიძლება წარმოდგენილი იქნას მულტიმედიური ლექცია-სემინარების სახით. ამით მოსწავლეებში გამოვიწვევთ მოტივაციას ცოდნის მემკვიდრეობითობის გააზრებისათვის. ასეთი პირველი ლექცია-სემინარი ჩატარებულ იქნა თბილისის 42 საშუალო სკოლის X2 კლასში.