ALGORITHM FOR SOLVING SCHOOL MATH TASK


In modern times, mathematics is widely used in all areas of human activity, management, science and technology, medicine, economics, environmental protection and wellness, social decision making, etc. It is also worth mentioning the role of mathematics in the development of humanity and the creation of modern civilization. Developing information and computing technologies, better understanding of the space-time structure, discovering and exploring many of the underlying laws of nature clearly illustrates the scientific and cultural value of mathematics.
Mathematics is widely used in modern information technologies, as a scientific research product that essentially defines the quality of education and future education. This creates grounds for the development of the world and human adaptation conditions. In parallel to the development of information and communications technologies, it is actively involved in the learning process. It promotes harmonious development and integration of students with information society. Modern Information Technologies facilitates raising motivation of the student, developing the skills and learning desires and developing new behavior and knowledge. At the same time, mathematics allows to create general and sufficiently accurate models to study real events.


АЛГОРИТМ РЕШЕНИЯ ШКОЛЬНОЙ МАТЕМАТИЧЕСКОЙ ЗАДАЧИ


Известно, что большому количеству учеников трудно изучать математический теоретический материал. В математическом руководстве средней школы для государственных школ обсуждаются правила написания алгоритмов для решения задач, но материал здесь невелик и не подкреплен практическими примерами.
Помимо математических учебников государственной школы, учащиеся начальных и средних школ должны использовать вспомогательную литературу и математическое пространство Интернета: электронные книги, математические редакторы, энциклопедии, алгоритмы, аудио-видео приложения и т. Д.
Интернет позволяет студенту получать новую информацию, знания, знакомиться с различными темами, задачами, решениями и навыками.
В последние годы общеобразовательные государственные школы Грузии были хорошо оснащены техническими ресурсами, которые расширяются с каждым днем. Компьютерные ресурсы требуют новых подходов. Интегрированные уроки - это новое направление в школах, которое требует интеграции различных предметов с информационными технологиями. Например: математика и информационные технологии, физика и информационные технологии и т. Д. Шиллинг


სასკოლო მათემატიკის ამოცანის ამოხსნის ალგორითმი


თანამედროვე ეპოქაში მათემატიკა ფართოდ გამოიყენება ადამიანის საქმიანობის ყველა სფეროში, მართვაში, მეცნიერებასა და ტექნოლოგიებში, მედიცინაში, ეკონომიკაში, გარემოს დაცვასა და კეთილმოწყობაში, სოციალურ გადაწყვეტილებათა მიღებაში და სხვ. აღსანიშნავია აგრეთვე მათემატიკის განსაკუთრებული როლი კაცობრიობის განვითარებაში და თანამედროვე ცივილიზაციის ჩამოყალიბებაში. საინფორმაციო და გამოთვლითი ტექნოლოგიების განვითარება, სივრცე-დროის სტრუქტურის უკეთ გააზრება, ბუნებაში არსებული მრავალი კანონზომიერების აღმოჩენა და აღწერა ნათლად წარმოაჩენს მათემატიკის სამეცნიერო და კულტურულ ღირებულებას. მათემატიკის სწავლებაში ფართოდ გამოიყენება თანამედროვე ინფორმაციული ტექნოლოგიები, როგორც მეცნიერულ კვლევათა პროდუქტი, რომელიც არსებითად განსაზღვრავს სწავლების ხარისხსა და განათლების მომავალს. ამით საფუძველი ეყრება სამყაროს განვითარებისა და მასთან ადამიანის ადაპტაციის პირობებს. საინფორმაციო და კომუნიკაციური ტექნოლოგიების განვითარების პარალელურად ხდება მისი აქტიური ჩართვა სასწავლო პროცესში. იგი ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჰარმონიულ განვითარებას და ინტეგრაციას საინფორმაციო საზოგადოებასთან. თანამედროვე საინფორმაციო ტექნოლოგიები ხელს უწყობს მოსწავლის მოტივაციის ამაღლებას, უნარებისა და სწავლის სურვილის ფორმირებას და ახალი ქცევისა და ცოდნის ჩამოყალიბებას. ამასთან მათემატიკა საშუალებას იძლევა შეიქმნას ზოგადი და საკმარისად ზუსტი მოდელები რეალური მოვლენების შესასწავლად.