E-RETAIL WEBSITE LAYOUT INFLUENCE ON CUSTOMER BUYING BEHAVIOUR


This article refers to E-retail website layout influence on customer buying behavior, which is perceived as the main determinant of the effectiveness of the e-business in the virtual store atmosphere. The main task was to examine the impact of the following dependent variables such as: the perceived usability, fun, simplicity, time spent and promote impulse purchases in virtual store. Therefore investigate the applicability of the traditional retail theory in internet retail.
Consequently, the purpose of the study was to identify the structure of a virtual store website, which creates shopping atmosphere / environment and measures its impact on consumer buying behavior.



ВЛИЯНИЕ РАСПОЛОЖЕНИЕ ИНТЕРНЕТ-ТОРГОВОЙ СТРАНИЦ НА ПОКУПАТЕЛЬСКОЕ ПОВЕДЕНИЕ ПОТРЕБИТЕЛЯ


Данная статья посвящается влияния расположение интернет-торговой веб-страниц на покупательское поведение потребителя, которая представляет атмосферу виртуального магазина. как основного детерминанта ефективности бизнеса в веб-пространстве.
Основной задачей труда представляет выяснить состав виртуального магазина на зависимых знаменатели, как воспринимание, применяемость, развлечение потраченное время, промоции и импулсни покупки влияют на потребителей. Также выяснит можно ли применение традиционной теории составление магазина при интернет закупках. Исходя из выше указанного, целю труда представляло выявит такую структуру составления веб-страниц виртуального магазина, которая создают приятную атмосферу для торговли и оценит покупательское поведение потребителя



ინტერნეტ-სავაჭრო ვებ-გვერდის აგებულების გავლენა მომხმარებლის მსყიდველობით ქცევაზე


მოცემული სტატია ეხება ინტერნეტ-სავაჭრო ვებ-გვერდის აგებულების გავლენას მომხმარებლის მსყიდველობით ქცევაზე, რომელიც წარმოაჩენს ვირტუალური მაღაზიის ატმოსფეროს, როგორც ბიზნესის ეფექტიანობის ძირითადი დეტერმინანტს ვებ-სივრცეში. ნაშრომის ძირითად ამოცანას წარმოადგენდა, გამოეკვლია ვირტუალური მაღაზიის აგებულების ზეგავლენა ისეთ დამოკიდებულ ცვლადებზე, როგორიცაა: აღქმული გამოყენებადობა, გართობა, სიმარტივე, დახარჯული დრო, პრომოცია და იმპულსური შესყიდვები. აგრეთვე, გამოეძია შესაძლებელია თუ არა არსებული ტრადიციული მაღაზიის აგებულების თეორიის გამოყენება ინტერნეტ ვაჭრობაში.
აღნიშნულიდან გამომდინარე, ნაშრომის მიზანი იყო გამოავლინა ვირტუალური მაღაზიის ვებ-გვერდის აგებულების ისეთ სტრუქტურა, რომელიც სავაჭრო ატმოსფეროს/გარემოს ქმნის და გაეზომა მისი გავლენა მომხარებლის მსყიდველობით ქცევაზე.