STUDYING ACCORDING TO THE PROJECTS IN MY CHOICE


It is a great responsibility to be a teacher, to teach others you are responsible to yourself and of course for those people who have trusted you and listen to you who chose you as an authority. It is difficult to show others the way of life and give directions which help them in development as person. It is general truth that the society and living atmosphere plays a great role in the development of the child s personal properties children are in touch and interact with their rears who have different abilities, talents and opportunities. At public Schools they are in groups with diversity of pupils and adapt to the environment around them unfortunately in some cares the surrounding atmosphere is not appropriate for them and sometimes they have no interest to some subjects at all.
Where can we find the reason for this? matter we should carefully study personality and psychology of each pupil or we have to find the strategy to make them doing things simply and joyfully that seem difficult or uninterested to them. This is the method “Studying with projects”. I see that almost all students became motivated and they have desire to get involved in learning process to find his or her place, to take on responsibilities to demonstrate own talent or ability of doing something. They went to make the learning process enjoyable or interesting.



УЧИТЬСЯ ПРОЕКТАМИ МОИ ВИБОР


быть учителем- Т.Е учить других _болщая ответственность не только
перед собой, но и перед теми людьми ккто доверился и выслущал нас , волей или нево лей рещил чтобн ты стал для него авторитетом, показывающим путь и дающим направление, что поможет ему стать личностью В процессе воспитания и стано вления ученика , большую роль играет тот социум и обстановка, к которой он принадлежит .Эсть дети с разными умениями навыками и спосовноетями в публичных школах же они собираются все вместе и адаптируются , в той среде , которая не для каждого приемлема часто их не интересуют конкретные предметы.В чем искать причину? Во время поиска причин наверно, хорошо нужно изучить внутренний мер и психологию многих учеников или найтьи стратегический путь, чтоб безболезненно и без усилий просто и с радостью заетавить их делатьто, что им кажется трудным и неинтересным . Это есть метод „учимься проектами“для решения этой проблемы я выбрала именно этот путь и не ошиблась, потому что заметила, что каждего ученика появилась мотивация и большое жеелание, чтобы быть включёнными в учебнни процессю найти свою роль, взять определённую ответственность. Реализовать свои споебности, чтобы учебная обетановка стала для него интереснее.Именно по Этому пути идём я и мои ученики сотрудничаем и атавляум оределённвы след с помощью палученных из овразовательных проектов знаний.



პროექტებით სწავლა ჩემი აჩევანია


იყო მასწავლებებლი , ანუ, ასწავლო სხვას დიდი პასუხისმგებლობაა ისევე, როგორც საკუთარი თავის, ასევე იმ ადამიანების მიმართ, ვინც ნდობა გამოგიცხადა და მოგისმინა, ნებით თუ უნებლიედ გადაწყვიტა, რომ შენ ყოფილიყავი მისთვის ავტორიტეტი, გეჩვენებინა გზა და მიგეცა მიმართულება, რაც მის პიროვნებად ჩამოყალიბებას შეუწყობდა ხელს. მოსწავლის აღზრდა– განათლების, ჩამოყალიბების პროცესში დიდ როლს თამაშობს ის სოციუმი და გარემო, სადაც მას ურთიერთობა აქვს. არიან სხვადასხვა უნარ–ჩვევის, შესაძლებლობის და ნიჭის მქონე ბავშვები, საჯარო სკოლაში ისინი ერთად ჯგუფებად არიან და ადაპტირდებიან იმ გარემოში, რომელიც შეიძლება ბევრი მათგანისთვის მიუღებელიც იყოს, ხშირად მათთვის კონკრეტული საგნებიც კი უინტერესოა.
სად ვეძებოთ მიზეზი? ამ მიზეზების ძებნაში ალბათ ბევრი მოსწავლის შინაგანი სამყარო და ფსიქოლოგია კარგად უნდა შეისწავლო, ან მოძებნო სტრატეგიული გზა, რომ უმტკივნეულოდ და ძალდატანების გარეშე, მარტივად და ხალისით გააკეთებინო ის, რაც რთული ეჩვენება ან საერთოდაც არ აინტერესებს. ეს არის მეთოდი : „პროექტებით სწავლა“ მე სწორედ ეს გზა ავირჩიე პრობლემის გადასაჭრელად და არ შევმცდარვარ, რადგან დავინახე, რომ ყველა მოსწავლეს გაუჩნდა მოტივაცია და უდიდესი სურვილი იმისა, რომ ჩართულიყო სასწავლო პროცესში, მოეძებნა თავისი როლი, აეღო გარკვეული პასუხისმგებლობა, მოეხდინა საკუთარი ნიჭის რეალიზება, სასწავლო გარემო გამხდარიყო მისთვის უფრო საინტერესო და სახალისო.