THE PERCEPTION AND ATTITUDES ABOUT BENEFIT OF PARTICIPATION IN ERASMUS+ ICM A CASE STUDY IVANE JAVAKHISHVILI TBILISI STATE UNIVERSITY


The study examines the analysis of data from the study, about attitudes towards the benefits of the ERASMUS+ ICM program at Ivane Javakhishvili Tbilisi State University. Internationalisation is a multidimensional process that includes the processes of cultural adaptation in a different environment, which in turn implies changes in difference directions: in process of cognition and emotion, in psychological well-being, in language skills, in motivation, in social integration and in identity. Erasmus + ICM is a grant program that implements various supporting measures in Georgia, including in the field of higher education. In the direction of higher education, it is divided into 2 parts: a) academic cooperation, which implies institutional cooperation with the involvement of higher educational institutions and other non-academic partners, and b) academic mobility, which implies the mobility of the students and the staff of higher educational institutions. The study was conducted using the qualitative research methods. Based on the analysis of the narratives of the students, academic and administrative staff of TSU which was obtained on the basis of the result the in-depth interviews and focus groups the study identified the benefits/advantages of participation in ERASMUS+ ICM at the level of personal, professional, institutional and country level of the participants in the program.


ВОСПРИЯТИЕ И ОТНОШЕНИЕ К ПРЕИМУЩЕСТВАМ УЧАСТИЯ В ERASMUS+ ICM . ПРАКТИЧЕСКИЙ ПРИМЕР ТГУ


В исследовании рассматривается анализ данных исследования об отношении к преимуществам программы ERASMUS+ ICM в Тбилисском государственном университете имени Иване Джавахишвили. Интернационализация – это многоаспектный процесс, включающий процессы культурной адаптации в иной среде, что, в свою очередь, предполагает изменения в разных направлениях: в процессе познания и эмоций, в психологическом благополучии, в языковых навыках, в мотивации, в социальной интеграции и в идентичности. Erasmus+ICM — это грантовая программа, реализующая различные меры поддержки в Грузии, в том числе в сфере высшего образования. По направлению высшего образования оно разделено на 2 части: а) академическое сотрудничество, предполагающее институциональное сотрудничество с привлечением высших учебных заведений и других неакадемических партнеров, и б) академическая мобильность, предполагающая мобильность обучающихся. и сотрудники высших учебных заведений. Исследование проводилось с использованием качественных методов исследования. На основе анализа рассказов студентов, профессорско-преподавательского и административного персонала ТГУ, полученных по результатам глубинных интервью и фокус-групп исследования, выявлены выгоды/преимущества участия в ERASMUS+ ICM на уровне личный, профессиональный, институциональный и на уровне страны участников программы.


ერასმუს + მონაწილეობის შესახებ სუბიექტური აღქმები დ დამოკიდებულებები


ნაშრომში წარმოდგენილია მონაცემთა ანალიზი კვლევიდან - ERASMUS+ ICM პროგრამის სიკეეთეების მიმართ დამოკიდებულებები - ივანე ჯავახიშვილის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში. ინტერნაციონალიზაცია მრავალგანზომილებიანი პროცესია, რომლიც მოიცავდეს განსხვავებულ გარემოში კულტრული ადაპტაციის პროცესებს, რომელიც ცვლილებებს გულისხმობს კოგნიტურ პროცესებში, ფსიქოლოგიურ კეთილდღეობაში, ენის ცოდნაში, მოტივაციაში სოციალურ ინტეგრაციასა და ასევე იდენტობის მიმართულებით. Erasmus + ICM საგრანტო პროგრამაა, რომელიც სხვადასხვა მხარდამჭერ ღონისძიებას ახორიცელებს საქართველოში, მათ შორის უმაღლესი განათლების სფეროშიც. უმაღლესი განათლების მიმართულებით ის 2 ნაწილად იყოფა: ა) აკადემიური თანამშრომლობა, რაც უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების და სხვა არააკადემიური პარტნიორების ჩართულობით ინსტიტუციურ თანამშრომლობას გულისხმობს, და ბ) აკადემიური მობილობა, რაც სტუდენტებისა და უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების პერსონალის მობილობას გულისხმობს. მოცემულ ნაშრომში თვისებირვი კვლევით, სიღრმისეული ინტერვიუებისა და ფოკუსური ჯგფუების, რომელშიც მონაწილეობდა თსუ-ს სტუდენტები, აკადემიური და ადმინისტრაციული პერსონალი, ჩატარების საფუძველზე მიღებული მასალების ანალიზით, იდენტიფიცირებულია ERASMUS+ ICM-ში მონაწილეობის სიკეეთეები/სარგებელი პროგრამაში მონაწილეთა პირად, პროფესიულ და ინსტიტუციურ და ქვეყნის დონეზე.