HIGHER EDUCATION TEACHERS CONCEPTIONS IN THE PROCESS OF TEACHING PROBLEM-SOLVING SKILLS


The development of problem-solving skills is becoming increasingly relevant and significant, prompting higher education institutions to actively engage in this process and equip students with these essential abilities. However, improving problem-solving skills requires changes in teachers’ conceptions and teaching approaches. The aim of this paper is to bring conceptual clarity to the understanding of teaching problem-solving skills. The article reviews three critically important aspects that can be used to evaluate the effectiveness of teaching problem-solving skills. This paper may serve as a valuable resource for researchers and higher education teachers, as it examines existing studies and theories and highlights the importance of research on teaching problem-solving skills.


ПРЕДСТАВЛЕНИЯ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ НАВЫКАМ РЕШЕНИЯ ПРОБЛЕМ


Развитие навыков решения проблем становится все более актуальным и значимым, что побуждает высшие учебные заведения активно участвовать в этом процессе и оснащать студентов этими важными навыками. Однако улучшение навыков решения проблем требует изменений в представлениях преподавателей и их подходах к обучению. Цель данной работы — внести концептуальную ясность в понимание обучения навыкам решения проблем. В статье рассматриваются три критически важных аспекта, которые могут быть использованы для оценки эффективности обучения навыкам решения проблем. Эта работа может стать ценным ресурсом для исследователей и преподавателей высших учебных заведений, поскольку в ней анализируются существующие исследования, теории и подчеркивается значимость изучения обучения навыкам решения проблем.


უმაღლესი განათლების მასწავლებლების წარმოდგენები პრობლემის გადაჭრის უნარების სწავლების პროცესში


პრობლემების გადაჭრის უნარების (Problem-Solving Skills) განვითარება სულ უფრო აქტუალური და მნიშვნელოვანი ხდება, რის შედეგადაც უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებები აქტიურად ცდილობენ ამ პროცესში ჩართვას და სტუდენტების ამ უნარებით აღჭურვას. თუმცა, პრობლემების გადაჭრის უნარების გაუმჯობესება მოითხოვს მასწავლებლების წარმოდგენებისა და სწავლების მიდგომების ცვლილებას. ამ ნაშრომის მიზანია, კონცეპტუალური სიცხადე შეიტანოს პრობლემების გადაჭრის უნარების სწავლების გაგებაში. სტატია მიმოიხილავს სამ კრიტიკულად მნიშვნელოვან ასპექტს, რომელთა მიხედვითაც შეიძლება შეფასდეს პრობლემების გადაჭრის უნარების სწავლების ეფექტურობა. ნაშრომი შეიძლება მნიშვნელოვანი რესურსი გახდეს ამ თემის მკვლევრებისთვის, უმაღლესი განათლების მასწავლებლებისთვის რადგან მიმოიხილავს არსებულ შრომებს, თეორიებს და ხაზს უსვამს პრობლემების გადაჭრის სწავლების კვლევის მნიშვნელობას.