RISING UP WITH “KALYNA”: EXAMINING THE INVITATIONAL RHETORIC OF “ОЙ У ЛУЗІ ЧЕРВОНА КАЛИНА” AS A SOCIAL MEDIA RESPONSE TO THE RUSSIAN WAR IN UKRAINE. (ენა: ინგლისური)
მიღებულია: 2023-12-01; ID: 3694ახალი
ფ. ლისტის ფანტაზია კვაზი სონატა „დანტეს წაკითხვის შემდეგ“
მიღებულია: 2023-11-26; ID: 3689ახალი
ოთარ თაქთაქიშვილის ვოკალური ციკლი „ნიკოლოზ ბარათაშვილის შვიდი ლექსი“
მიღებულია: 2023-11-23; ID: 3688ახალი
CHINESE COMPOSER’S AUTOGRAPHS DURING THE SINO-JAPANESE WAR AND CONFLICT: A CASE STUDY OF NIE ER AND XIAN XINGHAI (ენა: ინგლისური)
მიღებულია: 2023-09-13; ID: 3676ახალი
ლაზეთის, ტაოს, შავშეთისა და კლარჯეთის ხალხური ცეკვა და მუსიკა 2022 წლის საექსპედიციო მასალის მაგალითზე
მიღებულია: 2023-03-31; ID: 3628ახალი
EVOLUTION OF PIANO WRITING IN DVORAK’S SOLO PIANO COMPOSITIONS (ენა: ინგლისური)
მიღებულია: 2022-10-04; ID: 3592ახალი
მუსიკა ბიბლიის გადასახედიდან
მიღებულია: 2022-06-04; ID: 3546ახალი
მოცარტი და მისი დროის მუსიკალური თეატრი
მიღებულია: 2021-12-23; ID: 3497ახალი
A PERFORMANCE-ORIENTED ANALYSIS OF THE INFLUENCE OF ARGENTINIAN FOLK DANCES IN ALBERTO GINASTERA’S SUITE DE DANZAS CRIOLLAS, OP. 15 (ენა: ინგლისური)
მიღებულია: 2021-06-18; ID: 3446ახალი
ქერუბიკონის ჰიმნის შინაარსისა და ფორმის ურთიერთმიმართების შესახებ
მიღებულია: 2021-05-29; ID: 3429ახალი
СОЦИАЛЬНО-КУЛЬТУРНАЯ РЕАБИЛИТАЦИЯ ЛЮДЕЙ С ОГРАНИЧЕННЫМИ ВОЗМОЖНОСТЯМИ ЗДОРОВЬЯ СРЕДСТВАМИ СЦЕНИЧЕСКИХ ИСКУССТВ: ОТ ДОСТУПНОСТИ К ИНКЛЮЗИИ (ენა: რუსული)