განათლების მეცნიერებანი ქესჟ:
ENG RUS
ჟურნალის სიახლენი ჟურნალის სარჩევი ჟურნალის კონცეფცია ინფორმაცია ავტორებისათვის სარედაქციო საბჭო ჟურნალის თემატიკა
ჟურნალის წინა ნომრები დაგვიკავშირდით სტატიის გაგზავნა რედაქტორისათვის სხვა ელექტრონული ჟურნალები
განათლების მეცნიერებანი ქესჟ:
    ჟურნალის თემატიკა:
  • ჟურნალი აქვეყნებს მასალებს, რომლებიც შეიცავს მეცნიერული კვლევის ახალ შედეგებს შემდეგ თეორიულ და გამოყენებით დარგებში:
      • უმაღლესი სკოლის დიდაქტიკა;
      • უმაღლესი სკოლის სასწავლო პროცესის ორგანიზება;
      • ინფორმაციული ტექნოლოგიები განათლებაში;
      • დისტანციური განათლება;
      • სწავლების მეთოდების ოპტიმიზება;
      • სწავლების ხარისხის შეფასების მეთოდიკა;
      • პედაგოგიური ფსიქოლოგია;
      • ინფორმაციული ტექნოლოგიები ფსიქოლოგიაში;
      • ინფორმატიზების ფსიქოლოგიური ასპექტები;
      • პიროვნების ფსიქოლოგია;
      • ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაცია.


  • ნაშრომში ასახული უნდა იყოს კვლევის ერთერთი მიმართულება:
      • საკვლევი თემატიკის მიხედვით არსებული მდგომარეობის ანალიზი, კონკრეტულ ფაქტობრივ მასალაზე დაყრდნობით, შედარება მსოფლიოს სხვა ქვეყნების გამოცდილებასთან;
      • ექსპერიმენტული კვლევა (ჰიპოთეზა, დასკვნები, რეკომენდაციები), შედარებითი ანალიზი;
      • ისტორიული კვლევა - ტრადიციის თანამედროვეობასთან შედარების ასპექტში, სიახლის თვალსაზრისით.


  • მასალები მიიღება ქართულ, რუსულ ან ინგლისურ ენებზე. (დამატებითი ინფორმაცია).
  • მასალები ქვეყნდება ორიგინალის ენაზე.
  • გამოსაქვეყნებლად მიღებული ყველა მასალა რეცენზირდება და დადებითი რეცენზიის შემთხვევაში განთავსდება ინტერნეტში - ელექტრონულ ჟურნალში.

  • თუ გაინტერესებთ ინფორმაცია რედაქციის მიერ თქვენი სტატიის მიღების შესახებ გამოიყენეთ ღილაკი "სიახლენი"
  • ჟურნალის უკანასკნელი ნომრის შესახებ ინფორმაციის მისაღებად გამოიყენეთ ღილაკი "სარჩევი". აქვე შეიძლება დაათვალიეროთ ანოტაცია და საჭიროების შემთხვევაში ამობეჭდოთ თქვენთვის საინტერესო სტატიის სრული ტექსტი.
  • თუ გაინტერესებთ ინფორმაცია ჟურნალის წინა ნომრების შესახებ გამოიყენეთ ღილაკი "წინა ნომრები". აქვე შეიძლება დაათვალიეროთ ანოტაცია და საჭიროების შემთხვევაში ამობეჭდოთ თქვენთვის საინტერესო სტატიის სრული ტექსტი.
Creative Commons License
ყველა უფლება დაცულია © ინტერნეტ აკადემია 2001-2017
ISSN 1512-1801
Rambler's Top100