ოთარ თაქთაქიშვილის „ხუთი ვოკალური პოემა გალაკტიონ ტაბიძის ლექსებზე“ მეცო სოპრანოს, ვიოლინოსა და ფორტეპიანოსთვის
მიღებულია: 2022-07-19; ID: 3566ახალი
პოპულარული ელექტრონული მუსიკის საწყისები საქართველოში სახელოვნებო გაერთიანება „გოსლაბი“ (გოგი ძოძუაშვილი, ნიკა მაჩაიძე, ნატალია ბერიძე)
მიღებულია: 2022-06-29; ID: 3556ახალი
დავით ანდღულაძე - მსახიობი-მომღერალი სტანისლავსკის თეატრალური ესთეტიკისა და ქართველ რეჟისორებთან ურთიერთობის ჭრილში
მიღებულია: 2022-06-15; ID: 3550ახალი
მუსიკა ბიბლიის გადასახედიდან
მიღებულია: 2022-06-04; ID: 3546ახალი
ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГИЧЕСКОГО РЕПЕРТУАРА ПРИ ОБУЧЕНИИ ИГРЕ НА ФОРТЕПИАНО В ДЕТСКОЙ МУЗЫКАЛЬНОЙ ШКОЛЕ (ენა: რუსული)
მიღებულია: 2022-04-27; ID: 3537ახალი
SCORE AS A MESSAGE: ARCHAEOLOGY OF THE COMPOSITIONAL PROCESS OF MIKALOJUS KONSTANTINAS ČIURLIONIS (ენა: ინგლისური)
მიღებულია: 2022-02-27; ID: 3517ახალი
მოცარტი და მისი დროის მუსიკალური თეატრი
მიღებულია: 2021-12-23; ID: 3497ახალი
TEMPO PROPORTIONS AMONG MOVEMENTS AND WITHIN THE SAME MOVEMENT IN L.V. BEETHOVEN’S PIANO SONATAS (ენა: ინგლისური)
მიღებულია: 2021-12-10; ID: 3495ახალი
ТРАДИЦИОННЫЕ ДЕРЕВЯННЫЕ РЕЗНЫЕ ИЗДЕЛИЯ ГРУЗИНСКОГО ХУДОЖНИКА ВЛАДИМЕРА ВЕПХВАДЗЕ (ენა: რუსული)
მიღებულია: 2021-09-13; ID: 3473ახალი
A PERFORMANCE-ORIENTED ANALYSIS OF THE INFLUENCE OF ARGENTINIAN FOLK DANCES IN ALBERTO GINASTERA’S SUITE DE DANZAS CRIOLLAS, OP. 15 (ენა: ინგლისური)
მიღებულია: 2021-06-18; ID: 3446ახალი
ქერუბიკონის ჰიმნის შინაარსისა და ფორმის ურთიერთმიმართების შესახებ
მიღებულია: 2021-05-29; ID: 3429ახალი
СОЦИАЛЬНО-КУЛЬТУРНАЯ РЕАБИЛИТАЦИЯ ЛЮДЕЙ С ОГРАНИЧЕННЫМИ ВОЗМОЖНОСТЯМИ ЗДОРОВЬЯ СРЕДСТВАМИ СЦЕНИЧЕСКИХ ИСКУССТВ: ОТ ДОСТУПНОСТИ К ИНКЛЮЗИИ (ენა: რუსული)